Seznam Sklik na svém blogu oznámil, že od 1. srpna 2014 sníží počet formátů reklamních ploch v obsahové síti. Důvodem má být údajné zjednodušení tvorby bannerů pro inzerenty a snadnější testování reklamních ploch pro publishery.
Zajímavým zjištěním je, že Sklik ruší formát skyscraperu 120×600, který obvykle v PPC kampaních dosahuje dobrého výkonu. Po redukci formátů se pak Sklik blíží konkurenčnímu systému Google AdWords.
Seznam Sklik od 1.8. 2014 | Google AdWords |
---|---|
160×600 | 120×600 |
250×250 | 160×600 |
300×250 | 200×200 |
300×300 | 240×400 |
300×600 | 250×250 |
320×100 | 300×250 |
336×280 | 300×600 |
468×282 | 320×100 |
468×60 | 320×50 |
600×190 | 336×280 |
728×90 | 468×60 |
930×180 | 728×90 |
970×310 | 970×250 |
970×90 |
Oficiální zprávu najdete na blogu Skliku. Další informace k podporovaným formátům Google AdWords pak v centru jejich nápovědy.
Štítky: bannery, display, reklama, Seznam, Sklik
« SEO zdarma: 25 bezplatných nástrojů
Google Authorship bude bez obrázků »
Napsat komentář