Blog o SEO a internetovém marketingu

Seznam redukuje formáty reklamních ploch

23.6.2014 - JAN MAREŠ

Reklamní formáty Seznam

Seznam Sklik na svém blogu oznámil, že od 1. srpna 2014 sníží počet formátů reklamních ploch v obsahové síti. Důvodem má být údajné zjednodušení tvorby bannerů pro inzerenty a snadnější testování reklamních ploch pro publishery.

Zajímavým zjištěním je, že Sklik ruší formát skyscraperu 120×600, který obvykle v PPC kampaních dosahuje dobrého výkonu. Po redukci formátů se pak Sklik blíží konkurenčnímu systému Google AdWords.

Seznam Sklik od 1.8. 2014 Google AdWords
160×600 120×600
250×250 160×600
300×250 200×200
300×300 240×400
300×600 250×250
320×100 300×250
336×280 300×600
468×282 320×100
468×60 320×50
600×190

336×280
728×90 468×60
930×180 728×90
970×310 970×250
970×90

Oficiální zprávu najdete na blogu Skliku. Další informace k podporovaným formátům Google AdWords pak v centru jejich nápovědy.

Štítky: , , , ,


WEDOS sleva na hosting, domény a VPS servery

Zpět na úvod

«
»

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.