V tomto podcastu se podíváme na to, jak najít odkazovací příležitosti. Na příkladu kosmetického salonu si ukážeme, jak nacházet tematicky vhodné weby, na kterých můžete napsat komentář včetně URL adresy vašeho webu a také si ukážeme další operátory, kterými lze v Googlu filtrovat výsledky vyhledávání.
Štítky: linkbuilding, seo
« Jak postavit kvalitní landing page
Jak na efektivnější linkbuilding »
Ahoj, všiml jsem si, že do vyhledávacího políčka píšeš operátor +, ten je ale od podzimu 2011 zrušený a Google jej ignoruje.
Díky za komentář, Zdendo. Všiml jsem si, že Google vrací stejné výsledky s i bez použití toho operátoru 🙂
Původně jsme se chtěl této metody zastat, protože mi v určitých případech, rozumně realizovaná, dává smysl. Bohužel když jsme se začal dívat na video, tak musím nerad uznat, že ta kritika není oprávněná. Cílem není švihat jeden odkaz za druhým, ale budovat vztahy a pozitivní povědomí o značce. Spamování ničemu nepomůže. Ale existuje způsob jak to dělat dobře. Bohužel to vůbec ve videu zmíněno nebylo. Bohužel:-(
Děkuji za komentář, Pavle. Pořád se učím a musím Vám dát za pravdu. Každopádně takto umísťuji odkazy v řádech jednotek. Bohužel zdroje v SEO jsou často schizofrenní ve smyslu WhiteHat vs. BlackHat a stejně tak i požadavky klientů. Ve videu jsem uváděl špatné příklady. Příště se pokusím video pojmout lépe.
Pro příště určitě slaďte hlasitost. Je nepříjemné, když po tichém mluvení následuje velmi hlasitá znělka. Osobně jsem příznivcem podcastů, takže se budu těšit na další díly.
A jedno faktické doplnění – u vkládání komentářů na weby běžící na WordPressu bych si nejdřív ověřil, zda autor příspěvky vůbec schvaluje. Pokud není u článků jediný komentář (často to tak měly „PR weby“), je psaní komentáře akorát ztrátou času…
Díky za komentář a připomínku, Martine! Příště se pokusíme hlasitost sjednotit, případně znělku vypustíme 😉