Jak na efektivnější linkbuilding
22.7.2013 - JAN MAREŠ
V tomto podcastu si ukážeme proč často vyznavači BlackHat i WhiteHat linkbuildingu chybují ve svém přístupu a podíváme se na to, jak snadno nalézat weby, ze kterých by bylo dobré mít zpětný odkaz – tedy weby relevantní našemu tématu. Přečtěte si také velkou studii o efektivitě zpětných odkazů.
Shrnutí videa v bodech:
- BlackHat i WhiteHat linkbuilderům často uniká pointa
- BlackHat se soustředí na manipulaci s ranky, přičemž přichází o přímou návštěvnost generovanou z odkazů
- Vyznavači WhiteHat naopak razí školu kvalitního obsahu, který má sám o sobě postačit
- Faktem je, že Google potřebuje odkazy, aby web umístil vysoko (zvláště v konkurenčních odvětvích)
- Google neprojde článek a neřekne si „tohle je sakra dobrý, sem budu přivádět traffic“
- Kvalitní obsah dobře poslouží jako odkazvací aktivum (snadno se propaguje, lépe se na něj získvávají odkazy)
- Nacházet kvalitní weby pro umístění odkazů může být zdlouhavé a neefektivní
- S pluginem SEOBook pro Firefox lze uložit až 100 výsledků z vyhledávání do Excelu nebo jiného tabulkového procesoru a dále s nimi pracovat
- Upozornění: Když budete plugin SEOBook používat příliš horlivě, Google vám dá dočasný ban za strojový provoz
- Při budování zpětných odkazů pamatujte na zakázané praktiky, viz https://support.google.com/webmasters/answer/66356
Štítky: linkbuilding, seo
Zpět na úvod
« Jak nacházet odkazovací příležitosti
Webdesign 001: 50 Inspirativních webů pro restaurace a kavárny »
Napsat komentář